19.02.2018 - Modificarea Regulilor de certificare si Politicii de tranzitie
25.10.2015 - Programul sesiunilor de prezentare modificari ISO 9001, ISO 14001, SA 8000 privind managementul calitatii, managementul mediului si responsabilitate sociala
25.10.2015 - Politica de tranziţie de la SR EN ISO 9001:2008 si SR EN ISO 14001:2005 la SR EN ISO 9001:2015 respectiv SR EN ISO 14001:2015
09.10.2015 - ISO 9001:2015 un fresh start sau un makeover?
09.10.2015 - “Schimbari climatice”, “Incalzire globala”, “Dieselgate” …. doar cateva motive pentru ISO 14001:2015
Cine suntem?
Ne-am inceput activitatea in 2006 asumandu-ne misiunea de a furniza cele mai bune servicii de evaluare a conformitatii in domeniul sistemelor de management. Recunoasterea si garantia calitatii serviciilor oferite de noi ca organism de certificare sisteme de management este data de auditurile de evaluare initiala si supraveghere periodica realizate de ACCREDIA(Organismul de acreditare din Italia).
Evaluarea conformarii oricarui sistem de management al calitatii (ISO 9001, ISO 13485, ISO/TS 16949), mediului (ISO 14001 sau EMAS), securitatii si sanatatii ocupationale (ISO 45001, fost OHSAS 18001), sigurantei alimentelor (ISO 22000 / HACCP), securitatii informatiei (ISO/CEI 27001 si ISO 20000-1) sau managementului energiei (ISO 50001 ) in vederea certificarii am efectuat-o tinand cont de urmatoarele:
«De ce sa ne alegeti pe noi? Sau Cu ce ne deosebim de ceilalti/celelalte organisme de certificare?»
Avantajele pe care la ofera colaborarea cu All Cert Systems sunt:
Echipa noastra de specialisti s-a format si consolidat in timp beneficiind de accesul continuu la cele mai noi provocari din domeniul evaluarii conformitatii sistemelor de management prin participare la cursuri si workshopuri nationale si internationale de pregatire, seminarii EFQM, activare in comitetele de elaborare a standardelor nationale (ASRO) sau de adoptare a standardelor internationale (ISO, SAI) precum si la conferinte sau dezbateri publice.
Suntem constienti de faptul ca excelenta in orice domeniu este masurata in primul rand de satisfactia si loialitatea clientilor, motivatia si loialitatea propriilor angajati si specialisti (auditori, experti, evaluatori) implicati in activitatile de audit, precum si in satisfactia comunitatii in ansamblu. Cei peste 9 ani de experienta castigata in urma evaluarii unei game variate de activitati la nivel national si international, precum si a utilizarii diverselor instrumente de management, au contribuit la dezvoltarea unor practici de audit recunoscute la nivel international.